میهن ترانه

دانلود ترانه های جدید با کیفیت بالا همراه پخش آنلاین

میهن ترانه

دانلود ترانه های جدید با کیفیت بالا همراه پخش آنلاین

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ ببیم

دانلود آهنگ ببعی چقدر تو نازی

دانلود آهنگ ببعی منیم

دانلود آهنگ ببعی ماریا

دانلود آهنگ ببعی شبکه پویا

دانلود آهنگ ببعی تو خیلی نازی

دانلود آهنگ ببعی ابراهیم تاتلیس

دانلود اهنگ من که نازتو گرون میخرم سینا شعبانخانی ریمیکس

دانلود آهنگ من که نازتو گرون میخرم شایع

دانلود آهنگ من که نازتو گرون میخرم سنگتو به جون

دانلود آهنگ من که نازتو گرون میخرم ریمیکس

دانلود اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش

دانلود اهنگ رضایا اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش

دانلود آهنگ اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش یادم نمیره چقد دوسم داشت

دانلود آهنگ اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش صدای زن

دانلود آهنگ اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش صدای دختر

دانلود آهنگ اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش خواننده زن

دانلود آهنگ اون قلبمو برداشت گرفت تو دستاش با صدای زن ریمیکس

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام هوش مصنوعی

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام علی زارعی

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس فیفا

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس غمگین

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس سورنا

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس رپ

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس دیجی سونامی

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس بیس دار

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام ریمیکس اپل

دانلود آهنگ من از اون آسمون آبی میخوام حسام

دانلود آهنگ کبوتر دلم از لب بوم دلت نمیپره سینا پارسیان

دانلود آهنگ کبوتر دلم از لب بوم دلت نمیپره ریمیکس کامل

دانلود آهنگ تو صدات برای من لالاییه

آریا نصرالهی | يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۰۱ ب.ظ

دانلود آهنگ تو صدات برای من لالاییه

Download Music Unknown Artist – Lalaei

(خواننده این ترانه موسی الرضا هاتفی می باشد)

دانلود آهنگ تو صدات برای من لالاییه

 

بشنوید : دانلود آهنگ دلبری دل میبری ریمیکس اینستاگرام


دانلود آهنگ تو صدات برای من لالاییه
(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ

تو صدات برای من لالاییه نباشی قسمت دل تنهاییه
من فقط اسمت درون قلبمه نباشی دنیا برام پر
غمه راه نرو روی دلم آرامشم من کنارت پر
عشق و خواهشم سر میزارم روی شونه های تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی